Wednesday, 30 March 2011

Biler kiter syg org tu,
Kita tnggu dia lame pn x per,
Tp biler dia tnggu kiter???dia mrh2...
Ati kate ala,adatlah ada yang mnunggu & d’tnggu...

Biler kiter syg org tu,
Kiter x tdo pn x pe lyn dia yg ngah bsn,
Tp biler kite bosan,ada dia lyn kiter???
Ati kate,x pe dia busy kott!!!

Biler kiter syg org tu,
Kita gdh ngan dia,kita dim jea...
Tp dia heboh 1 dunia...
Ati kate x pe,dia tension tue...

Biler kiter syg org tue...
Kita kol nak ckp ngan dia...
Tp dia bg phone kat org len atau matikan...
Biler jd cm2,x pe...
Ati kata,x pe...lyn je,kwn dia,kwn kiter gak...

Biler kiter syg org tu...
Kita b’cerita dgn dia,citer ngan
tunggul lg baik...

Tp biler dia bercerita ngan kita???
Kita dgr,sepatah2 kite kena ingt...
klu x ingat kita yang kena marah
Ati kata x pe syg katakn…

Biler kiter syg org tu,
Kita & dia lpr...
Tp kiter bg sume roti kita kat dia...
Ati kata,ala jaga lh ati dia,sian dia…

Biler kiter syg org tue,
Kiter sanggup bg dia rest biler dia letih,
Tp biler kita letih,dia srh jugak kiter lyn dia bila dia bsn...
Adil ker???Ati kata,ala bukan selalu pun...

Biler kiter syg org tue,
Kita jadi cam org giler dngr dia sakit,
Tp biler kita sakit,
Dia siap kuar ngan kwn2 dia meraikan hari kesakitan kita,
Ati kata,ala x pe,x kn dia nak berkepit ngan kita 24 jam...

Biler kiter syg org tu,
Kita x pnh pntingkan diri sndri,
Tp dia hpokrit thp gaban..
Ati kata x per,dia mmg cm2 kene lah trima...

Biler kiter syg org tue,
Kiter syg nk tngglkn dia slama2nya,
Tp dia x tahu kiter b’dpn dgn maut,
Wlpn kiter skt,dia kata kat kiter,sakit bese2 jer,jgn nk mngrt...
Ati kata,cmnelah dia biler kiter x de,msti dia hepi...

Biler kiter syg org tu,
Kiter x snggp tngk dia derita,
Tp dia x prnh hargai diri kiter,
Ati kata, tau x btapa kita syg kan dia????

Biler kiter syg org tue,
Kiter snggup tngglkn dia selama2nya untk dia bhgia...
Tp adakah dia tahu pngrbnn kiter??
Ati kata,x pe,janji dia bhgia...

Dan...
Biler kiter dh tngglkn dia selama2nya...
Dia dtg ziarah pusara kiter...
Dia kata Dia mintak maaf sebab pernah mngata kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter tnggu dia...
Dia mintak maaf sebab pernah pksa kita lyn dia time bsn...
Dia mintak maaf sebab pernah heboh 1 dnia slh kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah x hiraukn kol kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah x dgr luahan ati kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah bwt kiter klprn sbb dia...
Dia mintak maaf sebab pernah gnggu waktu rht kiter...
Dia mintak maaf sebab x pernah hiraukan skt kiter...
Dia mintak maaf sebab pernah pntingkn diri dia sndri...
Dia mintak maaf sebab x pernah tngk p’deritaan kiter...

Tuesday, 15 March 2011

DISAAT AQ MNCINTAIMU !!!!!!
mngapa kaw prgi
mngapa kaw prgi
Disaat aq mulai mncintaimu
brharap engkau jdi kekasih aty ku
Malah kau prgi dari hidup ku...

mnyendri lgi..
 mnyendri lgi..
Disaat kau tinggalkan dri ku prgi..
Tak prnah ada yh mnghiasi ary ku..
saat aku trbgun dri tidur ku..

Aku....ingin kn dri mu..
dtg dan temui aq...
kn ku....katakn padamu ,Aq sgt mncintai dri mu....
Aq....ingin kn drimu...
dtg...dan temui aq...
kan ku...katakn padamu,Aq sgt mncinta.....




THANKS U ALL........
thanks sbb ckp aq cm niy
law 2 yg wt kn krng bhagia
aq trime....
aq mntx maaf law aq ade kasar ng korng
aq thu korng dh x ske aq...
but...
aq msih syg kt korng
law korng dh x ske aq xpe lr kn....
law 2 yg krng nk
aq akn wt...
so pas niy aq x kn kcau krng agi....
thanks atas jasa baek krng kt aq slame niy
benci lr aq niy smpai mati k...
pas niy angap lr yg aq niy dh x de dlm idop korng k...
THANKS SEMUA.........

SAKAI KE KO NIY !!!!!!!!!!!!!

kaw x yh nk wt kwan aq cm 2 sgt lr kn
ko ingt ko 2 spe
sdap2 je ckp yg kaw 2 ex iwan
buto lr ko pompuan
penakot
xde sivik pnye orng
hahaha...
law aq dpt ko
mmg kne lr ngn aq n iwan
ko tggu je lr kn
sial pnye betina....

Monday, 14 March 2011

disaat aku mencintaimu kau dustaiku.mp4

Dadali - Disaat Aku Mencintaimu

dadali-disaat aku mencintaimu.wmv

puas haty ko !!!!!!!!!!!!!


aq ingt kn slame niy ko baek lr.
rupe2 nye aq silap
x sngke prangai ko cm nie an
aq btol2 x sngke
sngop ko wt aq ng iwan cm niy....
law aq thu prangai ko cm nie baek aq x yh kwan ngn ko lagi bgos
aq dh tlong ko
ko wt aq ngn iwan cm niy lak....
sumpah aq x kn tgor ko agi....
wt sakit aty aq je........
SIAL BTOL....

Tuesday, 8 March 2011

why

knpe smua ckp yg aq nie dh brbah
why???
aq nie dh berubah ke ha???
ap yg berubah nye???
xpe lr law dh ckp yg aq nie dh brubah....
aq nmtx maaf law aq wt korng x ske k
bye

my cousion

nie nme nye amy
dye nie agk gler2 skit
best lr kwn ngn dye nie
dye nie ske wt lwk kodd.
aq ske sgt2 brkwn ngn dye nie 
sbb ap???
sbb dye nie gler2
haha..
but
dye nie agk grang lr gak an...
jgn lr cri psl ngn dye nie k....
k lr 
aq dh x thu nk ckp ap psl dye nie....
k cau....

bengang

ade awex pon cm xde
sgl gler lr....
mcg cm nk xnk je...
ati pon pnas
rsew nye cm nk je bling fon aq nie..
baek aq x yh pkai fon law cm nie...
wt skit ati je..... 
haih.....
bod0